Topik: :: ||| Pterocarpus Online ||| :: Portal Rasmi Sekolah Menengah Sains Pokok Sena :: :: aspuri???

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 22. November 2006 22:41
#1

huhu...aspuri dah smakin maju erk..hahahaha..
klu gs bley msk..x tau la..
dah lbeh kurang cam pnjara erk..
mcm pnjara tp bkan pnjara..hehehe
jgn slh phm maa..
erm..x tau nak kata pe dah....Wink

Kiriman oleh Fattah pada 26. November 2006 15:18
#2

tp aku teog cm penjara jer...
hmm.
pa kes....Frown

Kiriman oleh mEGaT pada 26. November 2006 21:54
#3

pergh~

aku rasa lebih teruk dr penjara...
aspura lg besh...
bebas...

to all putri...
trimalah penjara korang tu ek....
jgn sedih~

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 28. November 2006 14:23
#4

weh..x pe la..
kami terima seadanya aspuri 2...
hahaha...
eleh..x yah la bngga sgt ngan aspura..
skurang2nye kami slalu de tetamu x d'undang..hahaha
huh..aku dah mgarut nie..

Kiriman oleh Fattah pada 28. November 2006 16:07
#5

[color=red]isk...
pa kes...
yg tuu pun best ka...
hmm... apa nak jadi ni...
hehehe...[/color]

Kiriman oleh eFFa pada 28. November 2006 19:23
#6

Tp kan...
ok gak ada pagar mcm pnjara g2.
skurang-kurangnya, xde la ahli aspura yg nk skodeng dr DM lg!!
Free life g2............GrinGrinGrinWink

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 28. November 2006 23:13
#7

sape ska GS dtg arr...ish2..
x de sape yg ska maa...
hahaha..btol2...
aku stuju pe yg Effa ckp..

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 28. November 2006 23:14
#8

ok la 2..
skurang2 nye byk gakz faedah wat benda 2..
walupon nmpak cam pnjara..
hahaha...utk kesejahteraan kita b'sama..
btol kan??hahaha

Suntingan oleh MiSz RizHa pada 28. November 2006 23:18

Kiriman oleh Najib pada 29. November 2006 11:52
#9

hehe...
klu hangpa terima tu mcm penjara,
kiranya hangpa ni macam banduan arr...
hahahaha...
Grin

Kiriman oleh zyker pada 29. November 2006 16:08
#10

kalo GS dtg bleh la boys 'berkampung' kat aspuri lagi...
hahaha Grin

Kiriman oleh Fattah pada 29. November 2006 19:45
#11

[color=lime]haha...
yg tuu pun best ka...
klu takat masuk aspuri tu besa aar...
lg pun kat dlm aspuri cam aspura gak...
x dak apa yg best pun kat aspuri..
dah la hangat nak mampos...
pokok pun kureng...
cuba tengok aspura...
pokok pun ada kat tengah blok...
pagi2 dpt gak hirup udara segar dari pokok...
hahaha...[/color]GrinGrinCool

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 29. November 2006 21:44
#12

cehh..
bob...girls bkan banduan la..
hahaha...Grin
eleh..fattah x malu..
nak b'kmpung kat aspuri..hahaaha
mcm kat aspuri x bley hirup udara segar je..
ntah pa pa la ang nie fattah..Grin

Kiriman oleh Fattah pada 29. November 2006 21:54
#13

[color=lime]laa....
hmmm... ya la tuu...
lama2 upgrade jd cam penjara pudu plak...[/color]

hahaha...GrinGrinGrin

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 29. November 2006 21:59
#14

byk la ang...
de ke ptut kata aspuri nak jd cam pnjara pudu plak...Wink
aku x mau dok kt pnjara la..
hahahaha...
ang dok arr sokrg2...
d'alu2kan...hahahahaGrin

Kiriman oleh Fattah pada 29. November 2006 22:19
#15

l[color=lime]orr...
lg pun dah btoi pa....
lg pun ampa bleh gak dpt pengalaman dok kat penjara...
[/color][color=yellow]hahaha...[/color]PfftPfft

Kiriman oleh MiSz RizHa pada 29. November 2006 22:36
#16

cehh..x baik ooo...
ala..ang jelez coz x bley rs camne dok kat aspuri..
hahahaha...
btol x fattah??

Kiriman oleh Najib pada 30. November 2006 02:48
#17

bleh gak...bgtau kat pak su
suruh wat papan tanda...
Penjara Puteri this way->
Grin

Kiriman oleh Fattah pada 30. November 2006 13:58
#18

[color=lime]la...
wat pa nek jeles...
hmm...
aku sokong ngan pendapat dia tuu...
suruh pak su bubuh spanduk kat pintu masuk aspuri tuu....[/color]
[color=red]kihkihkih....[/color]Grin

Kiriman oleh azlan pada 03. December 2006 14:52
#19

aspuri 2 bg aku penjara yang paling selesa tawww

Kiriman oleh Najib pada 04. December 2006 13:25
#20

aku setuju ngan pak lan..
penjara terselesa di abad ini...
kuikuikui....
penjara yang ada TELESISWA...
bleh wat reverse charge..