Topik: :: ||| Pterocarpus Online ||| :: Portal Rasmi Sekolah Menengah Sains Pokok Sena :: :: Buat T-Shirt

Kiriman oleh Pat pada 01. January 2011 16:00
#1

Assalamualaikum.

Saya ahli baru kat sini. Saya nak bagi cadangan berkenaan kalau nak buat t-shirt untuk kelas, bilik, persatuan, kelab dan lain-lain. Saya tau 1 tempat yang printing t-shirt. Kat alor setar. Nama company tu Strawbearu. Strawbearu ni baru ja bukak showroom kat City Plaza. Dulu aku pernah buat baju kat Strawbearu ni. Memang puas hati sangat la. Design cantik. Kualiti printing pon sempoi. Kualiti baju terbaik. Servis pon sangat terbaik! Tak menyesal punya kalau buat dengan Strawbearu ni. Harga pun berpatutan. Strawbearu ada website. www.strawbearu.com. Try la. Facebook pon ada. Saya gerenti, korang pasti akan puas hati.
Grin