View Thread
 Print Thread
Pemalas trok~
Najib
Tersebut la al-kisahnya ada la suatu negeri ni dipenuhi ngn org2 yg RAJIN-RAJIN belaka.. pada suatu hari raja negeri niy rasa dah tiba masanya anak prempuannya, seorang puteri rupawan berkahwin, maka raja di negeri tersebut pun mengarahkan tuan bendahara mencanangkan iklan di kaca-kaca televisyen dan juga di speaker-speaker radio bahawa si raja nak cari org yg plg malas kt negeri tu utk dikahwinkn ngn puterinya..

maka setelah diiklankan, dtg la sorang mamat ne mncuba nasib, hatta dia berkata kepada raja, "hambalah orang yg plg malas di negeri ini, tuanku"... raja pon tanya balik, "apa tahap kemalasan awak?"... seraya dengan itu, bersuara lah pemuda td, "hamba cukup pmls hinggakn bla mkn nasi ada org tlg suapkan".. raja pon mengangguk2..

tiba2 datang lg sorang mamat berhajat kn yg sama, nk mncuba nasib, dia lantas berkata "hamba lg pmls dr mamat ni tuanku"... si raja pon bertnya, "apa thp kemalasan kamu?".. si mamat td pon jwb balek, "hamba pnya la pmls hggakn nasik org tlg suapkn dan ada org laen yg tlg kunyahkn".. hatta tercengang la si raja sbb ada tkejut sket ngn kemlsn si mamat mka sposen td..

tetiba ja da lg sorang bdak dtg memintas, "hamba lg pmls lg dr tuan hmba brdua ni tuanku", si raja mlihat straight kt bdak bru masuk td ngn mgangkt keningnya sblh mcm the rock.. hatta dia btyakn yg sama kpd si bdk td, "iye ke? apa thp kemlsn awk?" si bdk tu ngn slmbe je ckp, "nk cte pon mls..."

(kuang3...)
[img]http://www.naruto-arena.com/images/myplayercard/785700.jpg[/img] is not a valid Image.
 
kakashi_sensei
so??? tak paham arr... BOB!! MASUK BENGKEL!!!
nokotta
 
http://ilyas-kakashi.blogspot.com
Najib
laaa~ hg yg x paham aku lak yg masuk bengkel. aku bc crita ni ngan spupu aku skali ja dh glak. blur toi aa hg ni.
[img]http://www.naruto-arena.com/images/myplayercard/785700.jpg[/img] is not a valid Image.
 
kakashi_sensei
ek eleh.. alasan ank ja tuh..
klu org len pun sruh ank masuk bengkel gak..
wahaha....
nokotta
 
http://ilyas-kakashi.blogspot.com
Najib
ceh~ blah la ngko. huk3
[img]http://www.naruto-arena.com/images/myplayercard/785700.jpg[/img] is not a valid Image.
 
kakashi_sensei
wahaha.. bob dah kna... ngueh3...
nokotta
 
http://ilyas-kakashi.blogspot.com
Jump to Forum: